Personalistika v sociálním podnikání I - Webinář pro sociální podnikatele

Zveme vás na webinář k problematice personalistiky.
Datum konání akce
23. 2. 2021 (9:00 - 12:00)

Témata semináře:

  • definice hledané pozice, sestavení inzerátu, výběrové řízení, sestavení adaptačního programu k nástupu nového zaměstnance;
  • jak správně vypsat inzerát - musíme vědět, jakou osobnost hledáme, jaké má mít kompetence – společně si projedete jednotlivé pozice a vydefinujete kompetence;
  • společná příprava textu inzerátu na požadovanou pozici;
  • Výběrové řízení (pohovory) je nedílnou součástí celého náboru – naučíte se připravit si otázky na kandidáty, které odhalí potřebné vlastnosti, dovednosti a motivaci uchazeče;
  • definoce rozdílu mezi kompetencemi a rolemi v pracovním kolektivu;
  • vysvětlení/objasnění, proč je důležité respektovat hierarchii.

LEKTORKA:

Petra Benešová má sociálně právní vzdělání a celý svůj profesní život se věnuje především práci s lidmi. Je specialistkou na HR marketing – péče o zaměstnance, benefity, firemní kulturu, vize a strategie firem a motivaci zaměstnanců. Zabývá se komunikací, která je základem jakékoliv práce, ale také běžného života.

REGISTRACE ZDE

Kontaktní osoba pro případné dotazy:
Petra Benešová: + 420 732 784 854

Účast na semináři je zdarma.

Seminář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.

Převzato z portálu České sociální podnikání

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.