Personalistika v sociálním podnikání I - Webinář pro sociální podnikatele
Personalistika v sociálním podnikání I - Webinář pro sociální podnikatele
Zveme vás na webinář k problematice personalistiky.
Datum konání akce
23. 2. 2021(9:00 - 12:00)
Témata semináře:
definice hledané pozice, sestavení inzerátu, výběrové řízení, sestavení adaptačního programu k nástupu nového zaměstnance;
jak správně vypsat inzerát - musíme vědět, jakou osobnost hledáme, jaké má mít kompetence – společně si projedete jednotlivé pozice a vydefinujete kompetence;
společná příprava textu inzerátu na požadovanou pozici;
Výběrové řízení (pohovory) je nedílnou součástí celého náboru – naučíte se připravit si otázky na kandidáty, které odhalí potřebné vlastnosti, dovednosti a motivaci uchazeče;
definoce rozdílu mezi kompetencemi a rolemi v pracovním kolektivu;
vysvětlení/objasnění, proč je důležité respektovat hierarchii.
LEKTORKA:
Petra Benešová má sociálně právní vzdělání a celý svůj profesní život se věnuje především práci s lidmi. Je specialistkou na HR marketing – péče o zaměstnance, benefity, firemní kulturu, vize a strategie firem a motivaci zaměstnanců. Zabývá se komunikací, která je základem jakékoliv práce, ale také běžného života.