Personalistika v sociálním podnikání II - Webinář pro sociální podnikatele

Zveme vás na druhý webinář k problematice personalistiky.
Datum konání akce
25. 2. 2021 (9:00 - 12:00)

Témata semináře:

  • Adaptace nového zaměstnance, pracovní porady, motivace zaměstnanců v době covidu, plánování a vyrovnání se se změnami;
  • Vysvětlení si, jak je důležitá adaptace nového zaměstnance směrem k němu i k jeho kolegům, ukázka, jak pracovat s adaptačním programem, jak jej vyplnit a proč, k čemu slouží;
  • informace o tom, jak motivovat zaměstnance k výkonům, když v dnešní době nelze plánovat, objednávky se často ruší a my se musíme smiřovat s častým odmítáním, častými změnami. Jak vidět ve věcech negativních příležitosti;
  • k čemu slouží porady, jak je připravit, jaké výstupy z nich vyhotovit a proč - Porada jako nástroj k motivaci a pochopení.

LEKTORKA:

Petra Benešová má sociálně právní vzdělání a celý svůj profesní život se věnuje především práci s lidmi. Je specialistkou na HR marketing – péče o zaměstnance, benefity, firemní kulturu, vize a strategie firem a motivaci zaměstnanců. Zabývá se komunikací, která je základem jakékoliv práce, ale také běžného života. 

REGISTRACE ZDE

Kontaktní osoby na případné dotazy:
Petra Benešová, +420 732 784 854

Účast je zdrama.

Seminář proběhne v rámci projektu Podpora sociálního podnikání v ČR, registrační číslo CZ.03.2.60/0.0/0.0/15_016/0006098.

Převzato z portálu České sociální podnikání.

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.